Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

25.9.10

My SisTErs

apa maksudnya tentang hokey?????
xla...masa ni ngah buat masnuskrip..pastu rasa syahdu plak...
ntah hati rasa cam nak coretkan sesuatu untuk kawan2 aku...

puisi ni aku tujukan khas buat kawan2 aku...

BUAT  NOREDA ZAINUDIN.








Teman
Persahabatan yang terjalin kini
Hasil kemesraan kita semalam
Andainya ia hancur di ambang esok
Pastinya kita kan bermusuhan adakah perpisahan ini
Menjadi jurang antara kita
Tiada ku tahu kau sebenarnya
Menganggap keakraban kita selama ini
Hanyalah satu permainan
Dan bukannya mahar dalam persahabatan….

BUAT NURASIKIN TUKIMIN

Teman
Andainya ada sembilu
Yang pernah menusuk hatimu
Maaf ku pohon
Tapi kiranya ada madu yang terpalit padamu
Jangan kau buangkan ianya
Kerna ianya bisa menjana mindamu…
Mengimbas memori kita bersama
Lantas menjernihkan suasana
Yang mengeruhi kolam persahabatan ini

BUAT NORHIDAYAH BT CHE YAN



Teman
Laman pertalian ini kian tandus
Kemesraan makin gersang gurau-senda
Lantas bunga-bunga keakrabannya
Turut layu menyembah bumi
Siramilah ia semula
Dengan air kesetiaanmu
Suburkanlah kembali
Dengan baja kelembutanmu
Tapi usah kau lontarkan ia
Dengan batu keangkuhanmu
Kerana diriku sesungguhnya
Bukan keronsangmu……

SESUNGGUHNYA KENANGAN BERSAMA KALIAN AKAN AKU INGAT SAMPAI BILE2...
TQ BANYAK2 SEBAB SUDI ACCEPT AKU SBGAI TEMAN..
JADILAH KITA SEBAGAI KAWAN YG BOLEH SHARE SEGALANYA...

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List