Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

2.4.11

1st giveaway contest "SWEET REMP-IT"

.:.:.: SALAM.:,:




sempena dengan hari-hari praktikum saya nak menjelang ni...teringin sangat nak buat satu kontest ni..dan akhirnya ALLAH memberi ruang kepda saya untuk melaksanakannya.

kepada sesiapa yang berminat nak join, silakan kerana hadiah misteri sedang  mennati anda..lelaki ke perempuan ke...semua boleh sebb saya ada beli baju t-shirt ...banyak lebihan. so sape yang nak join aje ok..

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1: Terbuka kepada followers blog "WARNA-WARNI DUNIAKU" .so sekiranya bukan followers..anda perlu follow terlebih dahulu sebelum menyertainya


2. Korang kene Copy Banner/Gambar contest diatas dan Paste kn dekat entry contest anda.Kemudian korang Kena letak Banner/Gambar Contest diatas di SideBar Blog Korang and Link kan Banner tersebut ataupun link kn kat bawah Banner tersebut ke blog  "WARNA-WARNI DUNIAKU"

2. Korang Kena buat entry pasal 1st giveaway "SWEET REMP-IT"  dimana korang kena letakkan link ke Blog ini didalam entry tersebut.

3: Entry Korang hendaklah disertakan dengan Sekeping Gambar anda bersama adik beradik, kawan atau keluaraga yang naik motor. yang paling sweet ..warning!!yang kapel dilarang sekali dan tidak akan diambil kira.  

5. dan yang akhir sekali...jangan lupa tuliskan pesanan untuk saya yang bermula dengan:

atikah. REMP-IT ni..........

4.Tagkan Kepada 4 blogger yang aktif and make sure diorang tahu telah Di Tag.

5. Pastekan entry Contest yang korang buat diruangan komen dekat entry ni..

6: 5 pemenang akan dipilih berdasarkan gambar bersama  yang paling menarik..

6.Tarikh tutup: 30 April 2011

(PENYERTAAN ADALAH TERHAD)

Jom join ramai2

p/s: pennyertaan yang xdiapprove lagi comentnye bermakna saya xcheck lagi.





disini saya ingin mentaggedkan dirinya 


nurulbadiah.
honey
mimie
mia

11 comments:

alongxp said...

alaaa...gamba naek moto xbyk,cume gamba ms kecik2 dulu de ar...tu pon kat umah parent,jauh tu... xdpt la nk join klu camni...

ATikah Mustapa said...

ala along ni...try la g survey tempat lain...masuklah...boleh baju t-shirt taw..

Asfan Ash said...

thanks letak dlm bloglist

Hanis said...

dear,
mia tak pennah ade gamba naik moto lah.
hehe.

Hanis said...

thanx tagged anyway ye akak chomel :)

ATikah Mustapa said...

arc:welkome...

ATikah Mustapa said...

mia:yeke xpenah naik motor ni??

alongxp said...

errr...mmg xde ar...xpela...bukan rezeki sy,pe kate awk bg je tshirt tu...sedekah,amal jariah!!!hahahaha

ATikah Mustapa said...

along:amal jariah??kalu gitu nak buat amal untuk semua la...klik nuff semua tu...duitnya saya dermakan

Dalila Samsudin said...

wahhh nak join tapi at rumah saya takde motor -.-" kereta je ad meyh.. tapi bolehkan saya just tolong promote kan contest ni? nak bantu kakaq :) boleh?

ATikah Mustapa said...

mimie:la..ye ker?/ala ruginya...boleh ajer....tq mimie

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List