Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

31.10.13

BERTEMU MATA DENGAN SHAKLEE



ASSALAMUALAIKUM...

um..lama sudah rasanya tidak berpijak di dunia blog  ni..sekarang dah makin sibuk dengan tugasan di sekolah..maklumlah dah ada kerjaya baru..(guru)...banyak tanggungjawab..kena amanah dalam menjalankan  tugas ni.okep..xnak banyak meroyan dalam ni..straight to the road point...

hari ni...
kawan saya kol..

"atikah...ko nak cuba produk shaklee x?bagus untuk kesihatan..bla..bla...bla..bla.."

"um....aku  xpenah try benda alah ni..xbrani la..."

then,..dia tunjukkan  aku gambar produk dia..jeng..jeng..jeng

alhamdullillah..

mula-mula saya kurang yakin dengan produk SHAKLEE..

tapi atas dorongan puan Mami AafiyAdelia saya cuba jugak..

saya dah nekad...2 minggu xturun jugak walaupun 1 inci...memaang xnak percaya..

4 hari saya mencuba
saya makan nasik tetapi cuba kurangkan dari sebelumnya...
saya makan goreng pisang, airbatu campur,...semualah..(tapi dalam kuantiti sedikit)

hari keempat..
saya berdebar nak tengok penurunan inci,..

alhamdullillah...SHAKLEE MEMANG MENAKJUBKAN

4HARI =INCI
8 HARI=2 INCI
SEBULAN =?????

SAYA PERCAYA...SAYA PERCAYA...SAYA PERCAYA..

sesiapa yang berminat...khususnya di area batu pahat dan kelantan khususnya kuala krai boleh pm saya...


1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List