Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

14.8.10

MeNgKaji MAnusKrIp MelaYU

MISI UTAMA: MENTERJEMAH MANUSKRIP LAMA KEPADA BAHASA RUMI

SALAM...
fuh...setelah berpenat lelah selama beberapa minggu...
akhirnya siap jgak manuskrip ni aku translate kan...

ucapan sekalung penghargaan kepada parents n keluarga aku sebb sudah berjaya 
mendidik aku sehingga aku mmpu membaca tulisan jawi
(bukan apa cuba korang imaginekan...aku xpandai baca jawi...maknaya bende ni xkan slesai)/..
tq so much my family 4 ur support

inilah sebahagian hasil yang telah aku perolehi..

BERBALOI-BALOI!!!







tidak lupa juga kepada kawan-kawan yang membantu aku.especially....

eda, ekien, dayah, diana, anah, rozy, mahani, geng2 Azimah dan juga kepada lecturer
kesaangan aku....DR BAZRUN...kerana berhasil membuat aku imbas kembali 
sejauh mana kebolehan aku dalam memahami tlisan jawi..

ALHAMDUllILLAh....

tidak lupa juga kepada kawan2 yg lain...i really appreciate...

kepada FZ....tq bnyak2 sbb rela tdow lambat sbb nak teman aku siapkan benda alah ni..

THNKS GOD untuk segala pembrian yang aku perolehi sehingga sekrang...

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List