SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

10.1.12

MIFW 2011 (PERTUNJUKAN FESYEN)

ENTRY ni khas untuk akak aku ..ROSMARIYA MUsTAPA

huhuuhu...dulu blaja UITM jer..sekrang dah boleh masuk pertandingan fesyen dah...

okla...ini merupakan rekaan terbaru beliau dan partnernya....

nak tahu lebih lanjut...juz klik SYIEMARIA COLLECTION...jom kita layang gambar2 di bawah//


syiema+ maria


rekaan merkea








puteri fatin nasuha kini tunangan orang

puteri chichi


kredit untuk beautifulnara yang bagi sumbangan gambar3 ni/.

Pelakon Puteri Chichi atau nama sebenarnya Puteri Fateen Nasuha telah pun selamat bertunang pada 1 Januari 2012 baru-baru ini. Walaupun nama Puteri Chichi masih tidak besar di dalam industri hiburan Malaysia, bakat lakonannya memang sangat menyerlah terutama di dalam drama Kau dan Aku musim kedua.

Tahniah kepada Puteri Chichi dan tunangannya. Semoga ikatan ini akan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin. Kena banyak bersabar semasa tempoh bertunang sebab darah tengah manis. 

puteri chichi


puteri chichi

puteri chichi

puteri chichi

puteri chichi

puteri chichi

puteri chichi

puteri chichi


9.1.12

FILEM AZURA

azura+4 SINOPSIS FILM AZURA 2011|SHAH JASZLE,NEELOFA|VIDEO

sinopsis filem,,,kredit untuk encik nakal


Versi baru Azura 2011, Zack bukan mat motor tapi suka main paintball sebagai hobi, lalu dia jatuh cinta pandang pertama terhadap Azura yang hanya bekerja sebagai petugas kaunter di sebuah pusat paintball bukan lagi pelajar sekolah menengah yang membantu ibu saudaranya di restoran. Zack bawa Azurabertemu bapanya di Paris, namun niatnya untuk mengahwini Azura ditentang bapanya dengan alasan Zack masih mentah dan belum mampu berdikari. Namun, dengan bantuan nenek Zack (lakonan Afida S), Zack dan Azura kahwin lari keLondon.
Sejurus selepas perkahwinan yang tidak mendapat restu itu, bapa Zack menghentikan segala bantuan kewangan terhadapnya, lalu dia pulang ke Malaysia dan belajar hidup berdikari di sisi Azura. untuk tahu lebih lanjut...jom layan trailer nis....blog encik nakal ni...

baiklah..sebelum kita bersuka ria nak menantikan citer ni...jom kita terjah dulu beberapa keping gambar di belakang tabir AZURA 2011...

mana aku nak cekau duit beli motor ni???

tolonglah saya...saya nak tgok mr.bean...bleh???


eleh....nak ngurat awek aku la tu..(kata shah kepada pakcik sebelah)

syhhhhh..nak teropong anak bulan jap...raya ke tak esok ni..(kata neelofa)

apa tengok2???kitorang rela berjuang untuk main benda alah ni...


piiiirrah....korang ni reti tgok je..pandai berlakon tak?? (kata aziz kepada ko...yang ngah baca ni)..eheheh...

nak tahu lebih lanjut tentang citer dan gambar2 ni sumer???juz klik like je kat link ni....azura



KISAH MEREKA



salam...episod baru dalam hidup penulis ini kini bermula...dari tahun ke tahun...hidupnya kian berubah...namun aspek percintaan mengajarnya supaya tidak lemah semangat...namun,,,itu tidak menghalangnya untuk terus menggali,,,menambah benih cintanya...kepada insan yang setia menantinya....semalam..bermula lagi detik si  penulis  itu...


tanggal 9 JANUARI 2012,
saat penuh debaran yang dirasai  Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan dan  Adam Adli bin Abd Halim, seorang pelajar UPSI. Berusia 23 tahun dari Penaga, Pulau Pinang yang menurunkan bendera yang mempunyai wajah PErdana Menteri...tapi debaran yang dirasai oleh  penulis  seolah-olah bom yang mahu meletup....tatkala lelaki itu melamarnya untuk bersama....


jantungnya kembali berdegup untuk sekian kalinya mengenali jejaka itu...

jejaka itu yang dulunya satu sekolah dengan  penulis , sekarang tiada siapa tahu mereka bertemu kembali..jarak masa yang lama mengungkit kembali kenangan lalu.. penulis  teringat akan sikap si lelaki ini yang telah berjaya mengetuk hati penulis...

mungkin dahulu... penulis  masih lagi samar2 mencari identiti..(maklumlah baru form 1)...bak kata orang melayu...berhingus lagi...lelaki ini langsung tidak memandang diri  penulis  ini, walaupun hanya menjeling...namun itu memang sesuai dengan dirinya yang ketika itu lebih glamour dalam aspek kenakalan di sekolah...apatah lagi gadisnya ketika itu menjadi kegilaan ramai...tidak terlintas langsung untuk mengenali dan mengenalinya.....

untuk seterusnya....apakah tindakan lelaki itu untuk menguatkan lagi perasaannya pada  penulis ???adakah hubungan ini akan bahagia??atau adakah badai yang melanda??? tunggu sambungannya setiap hari....saya akan menjadi pengupdate untuk cerita seorang  penulis  yang dikenali....

5.1.12

DILAMAR UNTUK MASUK RAJA LAWAK???


salam...tetibe je aku dapat lamaran dari member2 ngan family suh aku masuk raja lawak..laawak sangat ke aku ni???hahahhaha...

bukan xnak try masuk tapi tetibe rasa kesian ngan geng lain lau aku masuk...kang naya plak diorang ni..kena masuk raja lawak 7...sebb semua tempat nama aku je yang menang...(hahaha...belum ape lagi dah eksyen)..

xmboh cakap banyak dah..nnti jangan lupa tengok raja lawak 6 taw...nak cuba nasib la...hehhehe

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List