SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

28.10.11

MELATAH..DIBUAT-BUAT ATAU SEMULAJADI??

salam...kenapa yer sesi melatah ni semakin hari semakin menjadi2???

adakah salah individu itu sendiri yang tak reti nak cover mulut dia??

yang ayer heran dengan depa ni semua...kalau melatah ni...xbenda lain nak kuar.....

B****.....F***.....Setan....B***..

itulah yang paling glamow...NTAHLAH..

tapi yang pasti...kadnag2...kalau ALLAH bagi kita keistimewaan xmelatah tu...xpayah la gatal2 nak buat2 melatah...

letih taw kadang2 ni bila tgok benda ni...kesian kat yang melatah tu..kejap2 terkejut2...

lepas tu..ada pulak program terbaru...nak tgok orang tu latah ke apa ke....
memanglah klakar bila tgok n..tapi kesian...asyik2 melatah je dia tu...

nak tahu program apwe???

APOCOT...program terbaru yang menghimpnkan astis2 yang suka melatah...

layang2...zaszaszaz//

24.10.11

LASKAR PELANGI

SALAM..
lama sudah tidak berkunjung di sini..


baru je tadi ada peluang untuk menikmati cerita LASKAR PELANGI...sebelum ni..kesuntukan masa..hidup sekarang dipenuhi dengan masalah yang tak henti2 menimpa diri..

tapi itulah kehidupan..penuh dengan cabaran..



"MIMPI AKU BUKAN UNTUK MENJADI ISTERI SAUDAGAR...TETAPI MIMPI AKU UNTUK MENJADI GURU.."

kata-kata yang akan kukenang sampai bila2..
sesungguhnya diri ini mudah alpa dengan kehidupan senang yang hanya datang sekejap sahaja..

semga segala kealpaan itu akan menjadi kesenangan untuk aku di masa hadapan..

LASKAR PELANGI...PELBAGAI WARNA...PELBAGAI RAGAM...PELBAGAI PERSOALAN..PELBAGAI PENYELESAIAN..

9.10.11

YANG TERINDAH



sudah lama aku tidak merasakan dunia sebegini...apa perasaaan korang bile...


i) bila time nak keluar LRT,  si dia sanggup berhimpit2 nak bagi ruang pada aku untuk keluar,,,


ii) bila aku ada sisa makanan di pipi, si dia sanggup sapu makanan tu dengan tangan...

iii) bila dia hadiahkan baju yang tak pernah2 aku sangka...


iv) bila si dia sanggup menghabiskan makanan yang aku tak habis...
v) bila si dia berbisik..."bercintalah kerana ALLAH...bukan kerana nafsu semata-mata"

indahnya dunia...semoga pilihan aku kali ini tepat...siapa sangka dahulunya hanya sekadar kawan biasa,,,kini aku mampu tersenyum...

semoga hubungan aku dengannya akan kekal sehingga bila2....

7.10.11

kucing berjari enam

Salam,,,,,, sudah lama tidak berpijak di sini,,nak pijak la sekejap,,,,tup,,tup,,,tup,,

ok dah pijak dah,,,,

tengok tajuk,,,seram kan,,,

tak trust me yer,,,,

tengok bawah ni,,,,,

inilah dia kucing yang dimaksudkan

biodata dia




nama : kucing 
adik beradik : anak ke 3 daripada 4 orang adik
nama panggilan :kat
umo: setahun suku bulan

pelik kan??

try tengok kalau kaki kucing biasa kat bawah..
cuba compare ngan kucingku kat atas...
mungkin inilah yang dikatakan kuasa ALLAH

TAUTAN DALAM ANALISIS WACANA

salam...ilmiah tak tajuk aku kali ni???kan??

bukan niat aku nak mempermainkan mereka yang sedang sibuk2 nak buat analisis wacana ni..tapi ntahlah.kenapa aku gatal tangan nak letak tajuk ni???

........kadang2 aku terpikir...

adakah hidup kita semua ini ada tautannya dengan kehidupan kita masa dulu??
adakah perkara yang dulunya berlaku akan berlaku kembali pada masa akan datang?
adakah ianya akan berlaku??
HANYA ALLAH sahaja yang mengetahuinya segalanya..
kadang2 kita hanya plan je atur...
tapi kadang2 plan kita tu tak menjadik kan??

motip aku membebel disininya..sebab aku geram detngan sesetengan pihak yang gagal memahami aku..sepertimana aku gagal memahami jiwa mereka...

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List