SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

21.4.10

bila bunyi HEH....HOH...HEH...

hai guys...
kali ni,,,,kita akan meneroka mengenai bunyi 

HOH...HEH...HOH....

korang jngan pelik plak n tajuk aku ni...
kita akan kenalpasti apa yang menyebabkan bunyi ini semakin mendapat tempat di hati kita...hehhehe

1) HOH...HEH...HOH....
aku dengar bunyi ni masa duk kat kampung la..(paling kerap)
ciri2 dia:

hidunmg mancung...pipi tersorong-sorong...
suka kuar malam2...
islam haram...agama lain....go on...
sape yang dapat jawab..akan memenangu hadiah...gelang getah..jenama habib jawa...

2)HOH HEH..HEH...

dekat sekulah ada ni..
dia suker buat ni bile mngajar...
bukan salah diai...tapi memng smulajadi macam 2...jngan salahkan dia..
contoh:
ok murid2...
hari ni kita akan belajar mengenai....(hoh..heh...hoh)...mengenai sungai yang paling menarik...(hoh..he,,hoh...)

jadi gelaran yang paling sesuai untu dia...CKGU HOH..HEH..HOH...

3)HOH..HEH..HOH...
yang ni aku suker...sbb ada masa aku duk asrama dulu bunyi ni slalu ada,,
time kul 1 kul 2....mula la....zzzzzzzzzzzzzz....hoh...heh...hoh...
BERDENGKUR MELEBIHI MASA YANG DITETAPKAN...
mula-mula cuak jgak aku...ingat drakula mana yang datang...
upernya member sbelahg aku berdengkur...
hehehhehe

malam dah larut...buka2...pagi dah LARUT(macam nama ngah ibrahim punyer tempat je...LARUT)....
aku pun dah nak LARUT ni...
besok harap2 kuar exma...paasal.LARUT...sbb kalu xkuar aku plak yan g HOH...HEH...HOH...ats paper...ok good. mrning...kalu ada benda nak tambah...tambah jer...jngan malu2...hehhehe

3 comments:

zOuL_iMMe said...

ahaha..yg no 1 tu vavi kan?hehe

Nurul Harun said...

arkkkk..hahahhaa..

ATikah Mustapa said...

zoul:ya...hadiah kena tuntut la ek...haha
nurul:nape??

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List