Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

3.4.11

APA KATA KAMU???




**salam**

hari ini saya nak bertanyaka kepada semua para blogger sekalian. 

saya tinggal satu rumah dengan pelajar ni, dia seorang anak yatim piatu. mula-mula masuk sem hari tu ingat nak memasak berkongsi 3 orang. tapi at least si anu ni xnak sebab x masa. ok fine..kami dua orang lagi xkisah la..sebab pikir yg dia bz je. tapi ada sekali tanpa pengetahuan kami, dia makan nasik dan lauk kami yang masak tu tanpa minta kebenaran dan sebagai. ok fine....kami anggap itu adalah sedekah. sebab berbuat baik pada manusia khususnya anak yatim, akan mendapat berkat. tapi kalau dah lima kali nasik yang kami masak tu pandai2 dia je nak goreng, makanan kami tu siap buat mcam hak milik je, hati kami ni dah rsa panas. tahan lagi ni. kami try mintak duit nk share makanan ni, tapi um..buat xlayan beb...sakitnya hati..lepas tu siap kata dah bayar, padahal duitnya xbagi lagi. Nak kata x duit, aku tgok pakaian dia vogue gile...

so apa pendapat korang dalam hal ini???

















6 comments:

Cik Ekien said...

Peh!!! Suka2 dia jer..
Aku bg cdgn nie.. Pas ko or niza masak, bwk nasi dlm bilik.. Hehehe
Kalau boleh depan2 dia korang wat masuk..

ATikah Mustapa said...

amboi2 ekien pendapat ko memang ernas taha dewa la...ok lepas ni aku bawak nasik tu bawak masuk bilik...depan2 dia lagi aku bawak masuk

Cik Ekien said...

Hah!! Aku mmg bernas kalau bg idea..
Hahahahaha..
Mana boleh jd wei, sekali takpelah..
Nie byk kali..

haasyaa said...

Calm down. Bawa berbincang dengan dia. Eheh lain kali lepas masak, tinggalkan nota atas meja makan, JANGAN SENTUH. Hah macam tu ah. Ceh

ATikah Mustapa said...

ekien:memang pun..geram aku...aku mintak duit xnak bayaw...

ATikah Mustapa said...

hasyarghh:hehhee..satu lagi pendapat yg bijak...memang dia xsentyh...tapi dia balun sampai habis..naya sebelah saya ni..hehhehhehe

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List