SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

30.4.10

18SX


sebeLum Aku MEngelUArkan FAkta yAng boleh MembuatKAn aku Akn diBLACKLIST dari bloggers ni aku nak mintak mHAp BNyak2..

sebab aku tak tahan dengan peranagai malkhluk Tuhan YAng memAng TAk TAhu MAlu,...
sLumber Jer Dia boleh BUkak bAju MEmber dia..siaP telanJang BUlAt tu...

AstaGHFIRULLAH,,,
apa nak jadi dengan dunia sekrang???
sangat mengagungkan barat...
memakai pakaian yang tidak menutup AuRAt..
MEmber aKu siap AmBil GAmbAr lagi..
dIA malu nK letak...
taPi Aku Tak mALu..
aku Akn SebarKan gAmbar ni...
BErANI KERANA bENAR..
TAKUT KERANA SALAH>>

pada mereka yang rasa dialah orangnya...
aku xkisah kau nak saman ke apa ker???
janji aku nak buat pedoman kisah ko ni n meMber BLoGGERs yang lain...

ni lA gmbAr dia...
-



-----
----








------------------
------------------




------------


ada lagi...

---------------------

ni la. dia..
aku terserempak dekat Jusco...

ish...ish...ish...
ape nak jadi k n hang ni ayam?????

11 comments:

Ayue Aishah said...

tergelak ayue bace entry ni sis...
hehehehe...
ayue ingatkan ape la yg dimarah sangat...
hehehehe..

ayam rupenye!
huhuhu

ATikah Mustapa said...

hehehehhe...marah la...dah ada ke patut kat pasaraya nak telanjang gaks...hehehe

zOuL_iMMe said...

abis tu ko belikan la baju kat jusco tu kasik dy pakai..haha

ATikah Mustapa said...

aku ok jer...hehehhe...aku dah beli dah...tapi dia bukak balikl..hahah

fatihah said...

ngahhaahhaha..
ingat ape td..

zella y said...

lor...igt kan ape td...
rupe2nyer ada mahluk tuhan paling seksi kat sni hehehhe

ATikah Mustapa said...

fatihah:huhuhu...lukenabeb...hehehheheh...

zella:manusia paling sexi???siap pose maut ag

Centado said...

cheh!
:D
bikin suspen aje

Mr Rulez said...

haha..abes..dah buat dosa kering..;)

Misz_zana'85 said...
This comment has been removed by the author.
MiSs TOrA said...

silap lak nk komen kt cni p komen kt kupu3 hhe..igt kn btol la alih3 lawak lak ;p huhu

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List