SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

16.4.10

APA KATA KAMU??????

hai kwan2 ku....slamat pagi...

BANGUN2...DAH PAGI NI....G JOGGING LA...

hehe..aku plak...duk lepak depan laptp xhabis2...kalau laptop ni bleh ckap...aku rasa mesti dh meluap2 dh muka dia...aku saje je nak myibuk di pagi sabtu ni.....BANGUN GUYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REUNION?????

PERJUMPAAN DENGAN SUMER BLOGGERS DI DUNIA?????

fuh!!!AKU rasa lau btul2 la memng letih sape yg arrange pasal reunion ni...
mana taknya....berjuta2 blogger kat dunia...mana nak cri tempat la...itu la...ini la...
tapi bab2 sponsor ni ok jer...sbb blogger skrang sumer dan kaya....AKU JE YANG MISKIN....uhuk...sedhnya...

SEBAGAI SEORANG BLOGGER YANG TEGAR..............APA KATA HATI ANDA MENGENAI REUNION BLOGGERS????

SETUJU ATAU TIDAK????BERIKAN  ALASAN ANDA....

p/s: ayat xpayh skima sngat..lain la lau masuk ujian MEdsi...hehehheh

5 comments:

F.Aminurrashidd said...

Reunion ker Gathering? adoii adoii... setuju jerk kalo free.. keh keh keh

e-dekz cdyz said...

setuju...
kita dpt mengeratkn hbngn dan berpakat utk mengklik iklan dlm blog ni..hehehehe..
biar sume org kaya raya..
cian..blog ni je yg papa kedana..hehehe..

iklan ko ad 2 je? 1 lg mne?

ATikah Mustapa said...

fawiz:aku xtahu...aku bantai jer...
cdy;xtahu...aku dh cari tapi xjumpa

zOuL_iMMe said...

xde motif.itu saja..hehe

ATikah Mustapa said...

zoul ni xopen r;.;;;kcewa aser

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List