SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

24.4.10

LIhatLah Dunia

hai bloGGers sumer...

Baek punyer stOry...

aku xpenah sngka...xpernah sangka akhirnya kawan2 aku tunjukkan pada aku bahawa aku ni...sedihnya aku

 nak ckap...tergamak diorang ckap g2,,,,

bile benda dah jadi macam ni...sumer tuding JAri TelunjUk kat Aku....
bUkan salaH aku...

Aku cuMa mencuba NAsib aku...
Xsalah kan???kita MncuBA nasib...


BUKAN SALAH AKU..
FOLLOWERS  AKU DAH MENCAPAI 100 ORANG...
HEHEHE...BUKAN NAK BANGGA...TAPI PROUD 2 ADA LA...

serius aku cakap...dulu aku main benda ni...juz untuk fun jEr,...

tapi bila dah laMa makin Sernok jer...

hari2 aku hanYA Blog..hehehheh

p/s:tq pada FOLLOWERS yang SporTING...U FOLLOW I....I repOrt polis...
     xla....i WILL FOLLOW U///



7 comments:

farah said...

hehehe...
farah jadi follower yg ke 1o2...:-)

ATikah Mustapa said...

bagus farah

Centado said...

hahaha..
ya ya
am now folowing u jugek
jgn report polis tau
:)
keep in touch ya

ATikah Mustapa said...

centado...tq ya

miss leya said...

fuh2..besh2..bangga saya jadi teman kamu...

Centado said...

hahaha
betul tu misleya
we are one of the thousand!
:)

ATikah Mustapa said...

miss leya...tq...aku suker bangat...hehhehe

cencado:thanks..

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List