Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

9.4.10

timE to Hindi POwer



HINDI MOVIE

citer nustan ni paling aku minat...aku suker sbb jalan citer yng dia bawak memg able untuk aku mngis...
ni antara citer faVOrite aku...bukan nak tipu...tapi citer ni aku dah boleh hafal...jalan citer...lagu2 dia pun aku dah bleh buat koleksi...tiap kali aku nynyi...aku tulis lagu...memg dh bnyak bertimbun kat umah...

pas2...
kalu nak tahu...aku suker collect bnyak2 muka pelakon nustan ni...tapi xla sampai nak tampal kat bilik...aku still berpegang pada agama lagi..MAK aku ckap...kalu kite letak gmbar yng bukan2 dalm umah kita...malaikat xmasuk...aku juz minat jer....by the way...dulu memang aku...

tapi SEKarang....
minat aku dah kurang sbb aku dah mula mympah n citer dia..bnyak unsur 18SX dalam citer 2...pelakon plak...snggup buat ape jer...untuk jadik pelakon...agak2 la wei...dulu...diorang tutup yang sepatutnya kena tutup...citer 2 PECAH PANGGUNG GAKS..menyampah aku...

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List