SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

22.7.10

NostaLgIA HidUpku

salam sumer...
kali ni saya nk citer pasal hidup saya yg maybe tllu konflik
cukuplah sekdar renungan dan juga perkongsian pendapat dengan kawan2 bloggers sumer...

my FAMilY (PART I)

sumer dh kenal 
nama aku atikah
asal dari kelantan (kuala krai,,maybe ada yg xkenal...abaikan)
so....
dulu xpenah pun aku fikir aku akan berada di universiti,main laptop...
cz keluarga aku memag very333 Poor.....
rumah aku tu dahlah berada hujung kampung...
bila Hujan memang xcukup tngan nk tadah hujan yg bcor....nak tmpung memag xmampu....

dasar sikap manusia yg semulajadi....
bila dah kaya,...berebut2 nak cari mintak tlg...
bila dh jadi papa kedana.;..x seorang pun yg nak tlg...
ingat lagi dulu...bila aku nk balik kampung...kami terpaksa menyewa van...
nak tumpang orang xbagi....maklumlah orang miskin....

mungkin berkat doa kami sekeluarga
akhirnya ayah n ma dapat jadi tender kat kantin sekolah...
alhamdullillah...anak2 pula sudah berjaya,,,
dulu kami sewa van...
sekrang kami mampu memakai wira (DAM 6254)

ntahlah manusia....
time ni lah...berpusu2 nak dtg mintak tlg...
dulu masa kiteorng miskin....xpandang pun kami...
TAPI NASIHAT SEORANG AYAH...
KITA HARUS TOLONG ORANG...
SEBAB KITA XSELALUNYA AKAN MENERIMA NASIB YANG BAIK MACAM NI...
sbb itulah aku sayang ayah aku....
ayah yg terbaik dalam dunia ni....


1 comment:

~LaDaYaNa~ said...

sobss..sobss..aku pun syg mak ayh aku gak..huhu

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List