SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

11.3.11

NASI LEMAK 50 SEN??

Salam semua...hai2....jangan terkezut taw...shayer dah tukar bkground baru...fresh lagi u..jangan

jelus..hehehe..saje nak memutihkan lantai blog aku..biasanya blog aku penuh ngan kaler...tapi aku ingat lagi

 kata pnsyarah...kalau wana putih melambangkan kita ngan berheppy..(maknaya shaye tngah kehepian yg


 teramat...kerana apa????)...kerana tidak dpat ikut family vacATIOn kat PD...sedeynya...sabor jela..


today is saturday (holiday la...)..hari ni terdetik nak kata pasal nasik lemak...korang perasan tak dalam citer

cuti-cuti Love yg nora Danish ngan Farid Kamil berlakon..kan ada dialog ni...lets me rmind ur mind..

"hek eleh..dahlah nasi lemak 10 sen"

apa nak jadi ngan dunia artis sekarang???tak malu ke nak sebut pasal gitu??yg pempuan pun satu..dah tahu

 ada dialog yg bleh memalukan...mintaklah consider sikit ngan pengarah...ptong dialog tu...ini tak...orang

 bagi...ko sondol je...asal dapat duit...senang..

korang tahu tak nasi lemak 10sen tu apa??

iainya bersamaan dengan eiiii..malu la nak kata sini...maknanya...
...
itu...gunung hak milik perempuan..ang kena jaga...bukan nak suh tayang..nak suh pegang..nak buat ape2

 lagi...shayer pun xalim jugak dalam hal2 ni..pakai jugak la selendang yg tututut...tapi kalu dah ada yg berani

 kata macm2..memang aku nak sondol2 orang tu...itu maruah kita...maruah orang pempuan...

2 comments:

si para para said...

emm tu la...benda macam tu pun buat main main.tak rasa malau ke..


tak kira laki ke pempuan, sama sama kena jaga..sebab kat nereka ada laki dan perempuan.cuma bilangan perempuan lagi ramai,

ATikah Mustapa said...

para-para: tahu xpe...ei..malula..hehhee

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List