SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

6.3.11

TERcIPTANYA SAYA


waktu ini..saya tidak tahu lagi mana satu saya...dalam banyak2 ovum mak saya...akhirnya saya terpilih untuk menjadi ke tahap seterusnya. Alhamdullillah...pada peringkat ini ayah sayalah penyelamat saya...hehhehe...saya sayang ayah saya..mak saya pun saya sayang jugak..


beginilah saya semasa dalam perut mak saya..
saya dulu kecik je...lama2 makin besar..
kesian mak kite kena bawak kite dalam perut dia yg kecik..
kite sayang mak kite sangat2..
mak dah xlarat nak jalan sbb bawak kita..
tapi kite ada ayah yg baik.
ayah xbagi mak buat keje kuat2..
sebab ayah sayng kite ngan mak kite..

tgok kite masa kecik..
kesian kite kan..
kena meringkuk dalam perut mak kita yang kcik..
tapi kite sayang jugak pada Allah..
sebab Allah maha besar..
walaupun perut mak kite kecik
kite bole hidup lagi..
syukur alhamdullilah..


kite dah makin besar..
kita rasa ada tali dalam perut kita..
kite dah xsabar nak keluar..
kite nak sayang mak ayah kite..
mak kita xbrani nak buang air
sebab takut kiter terkeluar n then mati..
kite sayang mak kite..

sekarang...kite dah makin besar..
makin besar jadi gadis desa yang ayu (uwekk)


dan sekarang semakin membesar dan terus membesar..
sehingga bakal menjadi seorang guru..
(insyaallah)


kite sayang mak kite..
kite harap mak ngan ayah kiter panjang umo..
boleh tgok anak gadis dia kawin..
bleh tgok anak gadis dia boleh sabar tak dengan hidup ni

insyaallah 
anakmu ini akan menjadi sesabarmu
yang sabar menjaga dan mendidik aku..

sayang mak n ayah kiter,,,


ini semua kenangan aku untuk selamanya..

very3 bahagia n happy family..
TQ ALLAH...
untuk segalanya..


7 comments:

adamzico said...

erm.. proses yg kompleks kan.. Bersyukur atas fitrah kejadian.. wink!

gigiAriEma said...

alhmdulliah.. kita sma trplih untuk keluar dari rhim ibu kita kan.. :)

ATikah Mustapa said...

adam:tahu xpe...sangat kompleks..dari smallest ovum+sperma...akhirnya lahirlah dan tyerus membesar...besarnya kuasa ALLAH

ATikah Mustapa said...

gigi:kita sam2 terpilih..yang penting gg mesti dalam perut dah ada gg...

si para para said...

sangat hebat ciptaanNya..

bersyukur kerana kita yang terpilih..

ATikah Mustapa said...

si para-para:mensyukuri kurniaannya.

MAT said...

t'haru tgk posting ni. syukur la kite xgugur slom ms'ya. tm ksih mek/we. ps: bl la leh jpa ma/abah u ni

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List