SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

9.10.11

YANG TERINDAH



sudah lama aku tidak merasakan dunia sebegini...apa perasaaan korang bile...


i) bila time nak keluar LRT,  si dia sanggup berhimpit2 nak bagi ruang pada aku untuk keluar,,,


ii) bila aku ada sisa makanan di pipi, si dia sanggup sapu makanan tu dengan tangan...

iii) bila dia hadiahkan baju yang tak pernah2 aku sangka...


iv) bila si dia sanggup menghabiskan makanan yang aku tak habis...
v) bila si dia berbisik..."bercintalah kerana ALLAH...bukan kerana nafsu semata-mata"

indahnya dunia...semoga pilihan aku kali ini tepat...siapa sangka dahulunya hanya sekadar kawan biasa,,,kini aku mampu tersenyum...

semoga hubungan aku dengannya akan kekal sehingga bila2....

4 comments:

kpah k-poh said...

bila dah lama kawen...semua tu jadi khayalan jer dik...

ATikah Mustapa said...

yeke kpah???saya pun masih lagi blaja kpah..dah lama xrasa macam ni

pali daud said...

b positif. am doa'n kbahagiaan u. amin

ATikah Mustapa said...

pali daud: TQ...

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List