Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

7.10.11

TAUTAN DALAM ANALISIS WACANA

salam...ilmiah tak tajuk aku kali ni???kan??

bukan niat aku nak mempermainkan mereka yang sedang sibuk2 nak buat analisis wacana ni..tapi ntahlah.kenapa aku gatal tangan nak letak tajuk ni???

........kadang2 aku terpikir...

adakah hidup kita semua ini ada tautannya dengan kehidupan kita masa dulu??
adakah perkara yang dulunya berlaku akan berlaku kembali pada masa akan datang?
adakah ianya akan berlaku??
HANYA ALLAH sahaja yang mengetahuinya segalanya..
kadang2 kita hanya plan je atur...
tapi kadang2 plan kita tu tak menjadik kan??

motip aku membebel disininya..sebab aku geram detngan sesetengan pihak yang gagal memahami aku..sepertimana aku gagal memahami jiwa mereka...

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List