SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

9.1.12

FILEM AZURA

azura+4 SINOPSIS FILM AZURA 2011|SHAH JASZLE,NEELOFA|VIDEO

sinopsis filem,,,kredit untuk encik nakal


Versi baru Azura 2011, Zack bukan mat motor tapi suka main paintball sebagai hobi, lalu dia jatuh cinta pandang pertama terhadap Azura yang hanya bekerja sebagai petugas kaunter di sebuah pusat paintball bukan lagi pelajar sekolah menengah yang membantu ibu saudaranya di restoran. Zack bawa Azurabertemu bapanya di Paris, namun niatnya untuk mengahwini Azura ditentang bapanya dengan alasan Zack masih mentah dan belum mampu berdikari. Namun, dengan bantuan nenek Zack (lakonan Afida S), Zack dan Azura kahwin lari keLondon.
Sejurus selepas perkahwinan yang tidak mendapat restu itu, bapa Zack menghentikan segala bantuan kewangan terhadapnya, lalu dia pulang ke Malaysia dan belajar hidup berdikari di sisi Azura. untuk tahu lebih lanjut...jom layan trailer nis....blog encik nakal ni...

baiklah..sebelum kita bersuka ria nak menantikan citer ni...jom kita terjah dulu beberapa keping gambar di belakang tabir AZURA 2011...

mana aku nak cekau duit beli motor ni???

tolonglah saya...saya nak tgok mr.bean...bleh???


eleh....nak ngurat awek aku la tu..(kata shah kepada pakcik sebelah)

syhhhhh..nak teropong anak bulan jap...raya ke tak esok ni..(kata neelofa)

apa tengok2???kitorang rela berjuang untuk main benda alah ni...


piiiirrah....korang ni reti tgok je..pandai berlakon tak?? (kata aziz kepada ko...yang ngah baca ni)..eheheh...

nak tahu lebih lanjut tentang citer dan gambar2 ni sumer???juz klik like je kat link ni....azura



4 comments:

Noraim said...

neelofa lagi? laku betul dia neh. huhu.

Gimi said...

hurm...gandingan lelaki hensem dengan wanita cantik..

ATikah Mustapa said...

Noraim:hehehhe...biasalah..muda2...lawa2 nih.lakula....hehhee

ATikah Mustapa said...

Gimi: mestilah...kalau letak lelaki tua tapi yg heroinnya bergetah...itu gedik namanya...

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List