SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

22.4.10



SETELAH...GENAP 4 TAHUN...
aku gagal untuk pertahankan cinta aku...
mungkin bukan salah aku dan memang bukan salah aku..
cuma...
aku akan tetap salahkan aku sbb gagal menjadi seorang perempuan yang baik untuk dia..
mungkin...
ni sebab dia tinggalkan aque auntuk orang lain..
ya allah..
berikanlah aku kepada mereka yang lebih baik....
AMIN...



12 comments:

ATikah Mustapa said...

i miss him so much...tapi aku kena sabarkn??

sugar said...

yaaa.
anda kena bersabar.
takpe.ada hikmah di sebalik sebarang kejadian kan.

be a strong girl.
awal2 ni memang susah sikit.
lama2 awak akan okay punya.

~LaDaYaNa~ said...

entry penuh emosi nie,,sabar ye byk2..:P

ATikah Mustapa said...

sugar:tq...hrp2 mcm2 la

da"emosi ke?

zella y said...

sabar okay...

i know, berat mata memandang,berat lg bahu memikul...

be strong... doa byk2...

zella y said...

sabar okay...

i know, berat mata memandang,berat lg bahu memikul...

be strong... doa byk2...

zOuL_iMMe said...

nanti mesti dy rindu ko jugak..
tgk ah..
hehe

NichKhun said...

sabar atiqah.. jangan terlalu berharap pada yang bukan milik kita.. be strong k.. =)

ATikah Mustapa said...

thnks nikon...xkan berharap dah pas ni..

Rashid said...

ermm..mungkin dia bukan ketentuan jodoh utk anda bersamanya..

insyaAllah akan ketemui jua. Setiap yang berlaku ada tersirat banyak hikmahNya..

ATikah Mustapa said...

rashid:tq/harap2 maam tu la

MAT said...

..................

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List