SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

20.4.10

AKU DAN TEROMPAH



AKU DAN TEROMPAH....


nak dijadikan cerita anak sedara aku AQIS nama dia...
dia ni suker sangat melawa sejak dari kecil ag...
umur baru nak masuk 5 tahuN...


kisah dia bermula bila aku balik umah mama dia...(akak aku la)...
pakai la selipar yang ala2 terompah mcam gmbar bawah ni...(tapi aku punyer wana purple la...)terompah ni dibuat dari kayu..dah la...tinggi...


sekali tu...mama n dady dia ajak pegi shopping kat JUSCO CHERAS...
dia ikut la...aku xikut coz ada hal...(hal ape aku pun lupe...)


berdasarkan kepada cerita mama dia::


masa ngah jaalan2 tu...mama dia bunyi cam oang pakai terompah kat belakang dia...kuat smacam jer...
buat bodoh je mama dia..sbb biasa r remaja zaman skarang...kasut tu kalu boleh nak sama tinggi n KLCC punyer bngunan..


makin lama makin dekat pastu tgok2 duk sbelah dia...
dia toleh2....HAHAHAHAHAHAHHA
apa lagi..meletup kat c2 la ketwa dia...


"ANAK DARA DIA UMOR 5 TAHUN PAKAI TEROMPAH MAK SAUDARA UMUR 23 TAHUN PEGI SHOPPING TEMPAT RAMAI ORANG"


heheheh...aku yang dengar citer ni bleh kuar air mata...apatah lagi mama dia yng menyaksikan sendiri....
konon nak cover malu la..pegi la beli selpar lain untuk anak...

ANAK PAKAI TEROMPAH...MAMA DIA PAKAI SELIPAR NAK G TOILET...HAHAHHA..
FUYOOOO...GANASNYA DIA...
ANAK HUJAN..MAMA RINTIK...HEHEHHEHEH///

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List