SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

20.4.10

DETIK 6.30 PAGI...SERAM...LAYANG....

aku xtahu kenapa sejak aku tinggal di upsi,,,
perkara ni sering berlaku pada aku,,,
dekat rumah aku pun kadang-kadang menakutkan jgak...

kat rumah di kelantan benda ni berlaku jam 6 pagi
kat upsi bende ni berlaku gak tapi 6.30 pagi...
aku dah jumpa semua ustz...bomoh....(xla sampai bomoh siam))...
diorang ckap memang benda ni dah ada dalam diri ko,,
xsaper dapat tolong...
dia akan menemani hidup kamu sepanjang hayat sehingga kamu mati...

diorang tambah lagi..
benda ni jgak akan ikut ko masa akhirat...
ko bergantung pada dia,,,

muka aku PUCAT...
xkan sampai macam 2...yaallah...apa salah aku,,,???
diorang ckap...aku kena jaga dia..janga tinggal dia sekalipun...ko nak g perak ke kelantan...
ko kena bawak dia....

"SEMBAHYANG SUBUH"

hehehe...sory gyts..
memang kat kampung...aku bngun slat subuh kul 6...layu xbngun...kena cbitan berbiasa dari datin la,...(mak aqu)...
kat sini..aku liat sikit...tapi xla sampai tak sembahyang...

betul jgak kan...
aku xbleh tinggal dia kalu g mana2 sekalipun...
dia yang akan tolong aku akhirat kelak...

p/s:solat itu tiang agama...kalu tiang tu patah...memag binasalah sesuatu agama...

8 comments:

F.Aminurrashidd said...

dalam entry ko tulis macam nieh: aku liat sikit, tapi xla sampai sembahyang..

ape tuh?

zella y said...

yup,betul tu...smbhyang itu tiang agama...tp kdg2 manusia lalai or sengaja meninggalkannya..lebih2 lg smbhyg subuh..

shameel Iskandar said...

Meninggalkan solat bererti meruntuhkan agama. org duku2 dok belajar kitab muniyatul musalli nak hadam bab solat.

ATikah Mustapa said...

zella:tahu xper...ke zella ni liat gak nak bngun smayang subuh>>>hahahha....

shameel:duku????buah duku ek??

zOuL_iMMe said...

ahaha..ako dah suspen da bace...ingat citer antu td..

e-dekz cdyz said...

ingat cter antooo...
entri yg bagus...

~LaDaYaNa~ said...

huhuhu...takut dah aku nak bc entry ko mule2..hahah..insaf la oitt...:P

ATikah Mustapa said...

zoul:heheheh...siap ada bomoh2 agi...
cdy:tq...
ladayana:sjak bile jadik minat semayang subuh ni...hahha

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List