SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

11.8.10

SaYa RinDu????

saya rindu...
saya sangat rindu...
saya tersangat-sangat rindu....
nak balik kampung...
kelantan......terengganu(gediks)...

tadi...
masa saya nak g kelas...akak (k.ma) tepon...dia cakap ma pegi hospital...
saya jadik tkut...sampai menngis2 masa naik bus.(tapi xder la sampai kuar i mata)...maklumla dalam bus...
saya xcakap dengan orang pun...
saya takut apae2 jadik kat ma saya...saya duk jauh....
akak cakap dia meraung-raung kul 2.30 pagi smalam....lagi saya sedih...
sanggup dia pegi kejut jiran suh hantar g hospital...

masa dalam kelas...
saya jadik serius....suker marah2///
bile sampai bilik je terus saya coll kampung....
akak saya angkat...
"ma camana???"ayat pertama kuar....



nape ngan ma????....akak aku tnya balik....
bukan ke ko bgtau ma sakit????aku tya lagi..
sape yg cakap????akak aku soal lagi....
ko la mangkuk.....aku terus hentikan persoalan itu...

woit....bukan ma la...
tu adik kesanyangan ko....IKAH....
dia sakit gg...
tu yang meraung xtentu pasal...
so pagi ni ma bawakk la dia g klinik...

fuh...fuh...fuh....lega...
alhamdullillah...semuanya slamat..gg adik aku dah dicabut...ma aku chat walaufiat...aku pun xperlu isau ag....
heheheh....misunderstanding...sory guys

p/s:gunalah ubat gg kayu dokong untuk gg anda kelihatan lebih kuning dan pink....

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List