Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

26.1.11

---(*_*)DIET SHAYE(*+*)-----

assalamualaiku..

how ur life???
my life sangat bz....sangat memenatkan..sangat meletihkan..
nak tahu kenapa meletihkan??

sbenarnya mak saya dh tell to saya..

uyu....blaja2 jugak..makan kena jaga..

sebenarnya saya ni suka makan..tapi disebabkan oleh perangai saya yg xleh ditegur..saya try kurangkan makan saya...saya kalau boleh saya xnak makan sehari sntuk..tapi xleh..nanti sakit perut...FreNz saya tell me...saya makin berisi...YEKE???

xkisahlah saya makan ke tak...yg penting duit xhbis...hehheee...

okla...atually..tujuan utama saya post ni untuk beritahu saya sedang berdiet....

nak tahu apa yang saya buat untuk BERDIETKAN DIRI mendIri SAya...JOM TERJAH


----pagi2 saya bangun,,,saya minum air masak....lepas tu saya makan oat>

----tengari,,sya masak...makan sikit jer>

----malam..saya xmakan dah...saya juz minum OAt lagi>


???????GUYS OK X DIET SAYE????

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List