Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

20.1.11

HINDUSTAN DAHULU DAN KINI



SALAM SEMUA..

hari ini saya nak disuss pasal hindustan punyer story la..bukan ape..dulu memang hndustan ni menjadi kegilaan saya...sanggup habiskan masa tiga, empat jam sambil duk goyang kaki..makan jajan...
pastu siap nangis lagi..time lagu dia...fuyooo...siap bangun lagi aku..sampai kuarga aku dah xbleh kacau dah..ini time aku nak tgok hndstan..heheheh

itu dulu...
sekarang aku dah xsuker layan..
kalau akau layan..menyampah aku..
nak tahu kenapa aku xlayan??
sebab aku rasa macam orang bodoh plak..

jom kita check out!!!
kenapa aku tak suke hndustan zaman leni...
perbezaan besar dulu dan kini..
lets go to the party!!!!!!!!!!!!!!

HINDUSTAN DULU


PAKAIAN: TIDAK MENDEDAHKAN DAN MENGHAIRAHKAN


HINDUSTAN SEKARANG



sebab ni la...aku xsuker..merosakkan kepala aku jer..
hampeh..


No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List