Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

28.1.11

Siapa saya?

saya adalah makhluk Allah yang penuh dengan kesilapan

kesilapan yang saya lakukan mungkin tidak disedari oleh saya

jika bukan teguran anda, sampai bila diri saya akan berubah???

-----

-----

----

----

apa???
saya marah jika saya ditegur??

-----

memang saya akui...saya sukar menerma teguran..
mungkin teguran itu bagi saya terlalu kasar...

-----
-----

apa kata jika anda tegur akan kesilapan saya dengan sikap yang sepatutnya??
jangan sekadar tegur untk kepuasan diri
tegurlah dengan hati yang bersih..penuh keikhlasan...
supaya saya sedar akan diri saya yg sbenarnya..


ikhlas dari

atikah

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List