Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

16.1.11

sNow white VS SnoW at IcT

assalamualaiku...


sory kawan-kawan semua..
bukan nak sombongkan diri,,,
tapi maklumlah sekranag kiter dah masuk semester 6..
sibuk ket...xsempat nak buat entry baru..
ape2 pun sambil2 bz ni sempat jugak la 
pegi jalan-jalan kat IcT

pergi melayan kerenah mereka yang small..
orang tua pun  ada gak..jom kita survey 
apa yang dapat saya snap pegi sana..


fuh!!! layang!!!



atas ni adalah penguins...fuyoo....first time kiter masuk dalam tu..kaku terpegun...kaku kesejukan..sumer ada...yg penting penguis tu dh biasa hidup ssosorang dlam kesejukan..tapi dia tetap tak hidup tak mati..


ini adalah watak utama malam tu..QISTINA KARMILA (AQIS). memang best gler...alih2 buat muka bile mama n dady dia xnak belikan kupu-kupu malam yg ada sinaran atas kepala...hampeh..

yang ni watak sampingan..mama kepada anak dia...kakak kepada aku...isteri kepada suami dia...
fuyoo...pakai skirt pegi sana...nasib beik xjatuh...amboui2,

ini adalah mereka yang tergolong dalam malaysia books of tree(apa kejadahnya)..duduk gaya g2 malam2..aku xpela xdr laki laghi..


 123!!!snap!snap!snek!klinik!!


aku dan mereka-mereka yang glamour (sebb ada akak tu mintak nak ambik gmbar ngan budak2 ni)


dalam kegelapan ini...aku menari dengan penguins malam

ape kejadahnya dengan sumer ni??



aku!!aku!!aku!!



mereka!!mereka!!mereka!!






No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List