Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

27.1.11

WANITA@WANITAIK

salam...
terkejut dengan title diatas???terlalu mengotorkan???itulah realiti dunia kita sekarang...masing2 try to get their future...ada yang sanggup kawin dengan datuk tua sbb nak duit...padahal dalam hati....menyampahnya jantan keparat ni.

KISAH BENAR 999...

Dalam sebuah kampung, terdapat sepasang suami isteri yang telah tua. hidup mereka seolah-olah  menunggu masa untuk ke alam lain..si suami ni seorang yang setia...rajin...alim....jika nak dibandingkan dengan isterinya yang tidak habi2 menyalahkan takdir. Nak dijadikan story...isterinya yg tidak tahan dengan nasib dirinya yang dilanda kemiskinan..terus berjumpa dengan bomoh...dengan izin bomoh itu..........................perempuan tadi yang sudah tua sudah bertukar menjadi seorang perawan yang gorgeus...very2 diminati ramai........
namun...perempuan itu nekad...meninggalkn suaminya dikampung...lalu berkahwin dengan seorang lelaki tua, kaya dan mati p***k. bagi memastikan suami barunya menurut katanya,,,setiap kali masak nasik...nasik itu akan diwapkan dengan kankangnya....diberikan air minuman basuhan kakinya...jijijik..

dengan takdir Allah...isteri derhaka itu tadi,,,mengandungkan anak babi...kerana perangainya yang suka mengambil kesempatan..dan akhirnya mati terbunuh...dilanggar babi..

5 comments:

soutulmujahid.com said...

kisah benar ke ni?? macam kisah dongeng je?? hehehe

pembetulan, bukan 'dengan izim bomoh', tapi 'dengan izin Allah'. benda baik atau buruk, tetap berlaku krn adanya izin Allah

ATikah Mustapa said...

heheheh...kisah ni kisah realisme...trust or not...its up to you....

AfiqahZ said...

Astaghfirullah.
nasi kangkang kan?
penah kuar gak kat tv pasal bnd neh..
ape lahh =="

AfiqahZ said...

Astaghfirullah.
nasi kangkang kan?
penah kuar gak kat tv pasal bnd neh..
ape lahh =="

ATikah Mustapa said...

miracle:tahu xpe..mcm2 kan sekarang ni...ish2...

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List