Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

17.2.11

BAD MOOD

salam...oh god....cabaran untuk aku teruskan kehidupan...Im feel fuzzzzyy....pening2 my head...im tired..sya rasa nak fainted pengsan...aduila...tekanan sungguh jadi student ni...variety of humas dalam dunia ni...kita buat yang ni...dia nak yg g2...pening2 lalat aku dibuatnya..

" aku kena settlekan program aku ni...waana ilmu...dulu dah tertanggung sekarang ni..lau x aral melintang 23 hb kena on jugak....dis morning aku kena g pejabat hantar borang...kena aku balik repair lagi sbb salah pulak...alahai...letihnya den,,,tapi xpelah demi ambition aku yang gemilang...aku akan teruskan berusaha....atikah.....bangun...anda mahu graduated or not????YES TEAchER..."

"yang ni aku paling letih..isu praktikum yang tak habis2...hari tu ura2 nak bukak untuk praktikum kat kelantan la,,,tganu la.,..aku ni siap berjalan dengan angkuhnya sebb aku bleh buat praktikum kat kelantan...tapi at least..hameph...mana la fakulti nak ambik duit nak g observe korang + aku ni kat kelantan...terpaksalah aku merangkak dalam rumpai laut..pegi find sekolah kat rawang...ok alhamdullillah...ada. SMK S>>>>>...ops terlebih sudah..aku try kol nak tahu bleh ke tak....seharian aku menelepon bagai orang gila pergi johor...xmengangkatnya pulak....wei kamu kat sekolah tu..makan gaji bute ke memang ko keje xdibayar gaji,"

"assigment lagi...pening2..."

dalam kepeningan aku terfikir
layakkah aku menjadi seorang guru yang berjaya pada anak-anak nanti?
mampukah aku memikul amanat ibu bapa mereka nanti?
yang penting aku tahu
kesabaran aku menjamin masa depan mereka yang sebenar
tunggulah detik itu menjelma

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List