Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

23.2.11

ITULAH ANDA

salam...hari ni aku nak berkongsi sikit tentang simptom2 yang dialami jika anda FALL IN LOVE...tapi anda tidak sedar bahawa anda sedang jatuh love....well...lets enjoy

"maybe masa mula2 anda anggap dia kawan je kan...tak kisan la nak tell apa ngan dia...last2 sekali...satu hari n seterusnya anda tetibe jadi pemalu yang ala2 kucing..lau terserempak pun juz senyum je..kononla biasa2 je..dalam hati tu dah mcm gunung brapi..menggelegak sbb tetibe rasa malu....muka dah jadi kaler rainbow dah...."

"maybe dia ajak anda makan..exmple: nasik lemak kopi o...(like a program tv)...first dulu...kalau makan, pinggan tu seolah2 xpenah guna...yelah licin korang bedal...sekarang bile dah suker kat dia...amboi2...nasik lemak yg banyak tu korang makan sikit je...malu la konon...takut yg lelaki kata makan banyak..(padahal sama je n dia)...dalam hati tu varietyofspeaks...maybe ada pilihan ni..

1) kalaulah aku kat rumah..memang nasik lemak ni kosong dalam pinggan aku bedal

2) kalaulah aku sorok nasik lemak dalam beg ni..bukan dia tahu..

3) best plak nasik lemak ni....nnti aku nak order lain...bungkus nak makan kat umah...yang ada kat sini biarlah...at least dia pandang psitif kat aku..

mana satu pilihan anda????

"masa keluar mana2 dulu...g library ke kat mana...pakai baju bulu2 sluar koyak kat lutut xpe...sekarang bila dah ada rasa suka...pakai baju kurung jer......nak tunjuk ayu....."

...aku ada kelas ni...kita sambung lain ek....arigato...

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List