SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

11.2.11

KAU PERGI JUA


kau pergi jua..
setelah 30 tahun memerintah...(like a malay song)...

HOSNI MUBARAK...mesti si para-para ni sedey sebab bez frenz dia kat mesir HOSNI MUBARAK dah xmemerintah kan...hehehhe....sabrlah wahai para-para sekalian..dont nangis ok....smile....hansemnya...hehhehee .enoughlah dengan semua yang dia dah lakukan pada rakyat mesir.

hari ni semua penduduk mesir say syukur pada Allah sebab akhirnya tunjuk perasaan yang dibuat oleh mereka memang berbaloi kerana kira-kira pukul 6 petang tadi (12 am di Malaysia) mengumumkan perletakana kuih-muih jawatan sebagai penoreh president dan serentak dengan itu juga Suleiman turut mengumumkan sebuah majlis tentera bagi mengendalikan hal ehwal negara berkenaan.




tunjuk perasaan di mesir memang berbaloi dengan perletakan jawatan Hosni Mubarak

4 comments:

TiKa LEh said...

memg dh lme sgt dia memerintah..dh masa undur dh..

ATikah Mustapa said...

yup...betul sangat la tu..

si para para said...

saya pun sokong dia berundur...
undur mubarak negara ok...hehe

err macam kenal je si para para tu..

ATikah Mustapa said...

heheheh...tahu xpe...ingat para2 sedey je..kenal la sbb dia tu kembar para2 ni...hahaha

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List