SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

16.2.11

memori daun pisang

salam...kawan2 ku...dengar x lagu ni???sedih tak??aku tak thu nak buat n3 ape pagi ni...tapi yang penting aku tetap ngan kawan2 aku yang sewel jiwang karat 



mereka tetap mereka..
tiada istilah mereka itu emas berpuak3...
tetapi nilai persahabatan yang kami  ada
sama juga dengan blogger semua...
bukan istilah blogger kelantan ke..blogger kedah ke terengganu ke...
yang penting kita tetap blogger MALAYSIA
1 MALAYSIA.

mOTiP aku: memperkuatkan lagi semangat kita semua bloggers untuk terus berblogger...blog blog blog baloh

8 comments:

Cik Ekien said...

Sewel?? Owh tidak..
Jiwang karat??

TheChekJah said...

yeah... hidup blogger.. blog mmg buakn bende bernyawa.. yeah.. hidup owner blog.. ngeh3..

si para para said...

hidup blog!!!! eh blog mana boleh idup.hehe

err dah bagitahu ke belum kat sini eh anda kena tag..dah lupa..

Shukri Mohd Ali said...

haha. ingatkan nak berdangdut tadi =D

ATikah Mustapa said...

misekien:hahhahaha...bukan ke??

ATikah Mustapa said...

thecekjah:yeah...hidup dia....dia..dan mereka semua...

ATikah Mustapa said...

si para-para:yeke???kena tag??

blog hidup la..kalau tak mana dia bleh nyanyi...mana dia ada gmbar...kan2??

ATikah Mustapa said...

shukri:ape kehe nak berdangdut kat sini??lau berani jom kita lawan

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List