Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

5.3.11

GAJAH BETINA PANJAT LELAKI NEGRO??

salam...whut this news???amazing RAcE la...dont be surprize la kawan2...saje je nak buat gempak kit...(gempak ke...whutever la...jnji ada Gajah.."..tajuk sebenar kak Ti nak story ni ialah mengenai GAJAH BETINA NAIK MINYAK....bukan sebab dia suker makan minyak ke pe kejadahnya tapi sebab dia suka marah2...xbaik u marah2 ni..

perkara ni berlaku di GUA MUSANG u....(jaga2 sape yang duk gua musang...sediakan perahu sbelum banjir)..yang mana tindakan seorang penoreh getah yg try nak halau segerombolan gajah menggunakan mercun bola mengandung mengundang padah bila ada seekor gajah betina (lawa ni) naik minyak lepas tu menyerangnya..(kesian kan)

dia yang bernama Lee che Hassan yang umurnya 46 tahun meninggah di kebun getahnya di Kampung Serian, Batu 11 (dekat ngan kampung aku...takutnya). Gajah girl tu marah sebab geram ngan lelaki itu yg bakar mercun bola. (bahaya betul kan)

lepas tu,,ketua polis daerah Gua Musang bgtaw, disebabkan letupan tu, gajah girl yg trkjut dengan letupan tu yang masa tu ngah mengiringi anaknya (like raja pulak kena iring2) terus angkat mangsa dengan belalai dan terus humbankanny ke sebatang pokok (takutnya)


Lee mati di tempat itu juga dalam keadaaan terduduk dengan ada bbrapa kesan lebam di kepala dan muka dia pulak ditutup dengan tangan kerana menahan sakit (K.Ti boleh bayangkan betapa sakitnya dia masa itu)
Lelaki itu membuat letupan untuk halau gajah dari memasuki kebun getah.

Maklumat daripada Jabatan Perlindungan Hidupan liar dan Taman Negara bgtaw gajah girl yang menyerang mangsa  adalah gajah girl jenis Asian yang dianggarkan seberat dua tan, berusia antara 30-40 tahun berdasarkan tapak kaki yang ditemui.

*gajah ni jangan main2...sekali kena ngan dia habis nyawa kita. semoga mangsa ditempatkan di tempat orang-orang yanng soleh...amin..

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List