SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

12.3.11

MemaLUkan.

Salam semua...hari ni nak kata hari yang memalukan pun tidak..nak kata hari yang bahagia pun idaknya..sbb memang hari ni walaupun bukan aku yg brkelakuan gaya beliau//

situasi dia gini...masa aku, eda, dayah ngan ekien (bezfrez aku ler)...we oll trnampak sesuatu yang memalukan...nak tahu ape????jap ag kami story la..

lepas tengok eh..tertengok2 masing2 dah merah muka sbb malu..aku ni muka memang dah2 sah pemalu orangnya lagi la malu..nak tahu ape yg kitorang tertengok??

SEORANG LELAKI TIDAK BERBAJU MEMAKAI SELUAR HINGGA MENAMPAKKAN BULU2 tututututu...SEBAB tu kitorang malu...tapi kitorang xkesah mana pun...sbb kitorang kena pkir psitif..maybe dia kurang siuman kot...kalau siuman..xke nak g malukan diri sndiri khalayak ramai pun...

_____No Man No died______(NMND)

2 comments:

zati embong said...

huhu.kalau jat yg nampak,mesti jat mcm xpernah nampak je.haha.blushing.

ATikah Mustapa said...

zati;kakkakak...itulah...orang lain yg bukak baju..kita plak yang malu kan??hehhhee

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List