Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

6.4.11

DOAKAN SAYA YER

ok...sekarang semua tips exam suda dapat...so aku nak berehat seketika kepada mindaku untuk menghadapi exam yang akan semakin menjelang tiba...minggu deoan....aku doakan semoga diriku beroleh kejayaan.. 

kawan-kawanku yang tersayang..sila doakan saya juga yer....amin...

"YA ALLAH...berkatilah ilmu yang aku perolehi.kurniakanku fikiran yang sihat, yang mampu memilikinya seumur hidupku. sesungguhnya Engkaulah yang maha Mengasihani..amin." 

10 comments:

cacing said...

semoga berjaya ye harungi minggu exam...

ATikah Mustapa said...

tq yer worm..

nurshaf said...

gud luck atiqah =]

nurshaf said...

bila dah berusaha insyaAllah, ada kejayaan

nurshaf said...

dah berjaya jgn lupe belanja, ngeh.

Shukri Mohd Ali said...

selamat menempuh exam :)

ATikah Mustapa said...

fiq:tq...hehhhe...jauh sngat nak blanja..kalau dah memang hari2 blanja

ATikah Mustapa said...

shukri:tq..kamu juga selamat menempuhinya

ct N honey said...

semoga berjaya,....menjadi kebanggaan keluarga dan dpt mencapai cita-cita.

ATikah Mustapa said...

honey: tq sayang..insyaallah..akan buat yang terbaik

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List