SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

5.4.11

KEDAI MAMAK TAMAK?

Salam...

hari ni adalah hari yang paling indah sebab ada kelas satu jer...tapi satu kelas pun 3 jam...mau jem otak gue ni...huahauahuahaua..

ok...sekrang ni nak story pasal kedai mamak. punyerlah tamak diorang ni...aku ni selalu aje terkena..sekali bende ni berlaku ok lagila...aku bleh tahan..nak REPORT kesian plak kat mamak2 ni...keje la..kan xpasal2 ilang keje plak.  tapi ini dah kes berat ni...xkan tiga kali bende yang sama berlaku kot...xtahan aku...


ada ke patut aku mintak nasik goreng pattaya satu bungkus je...lepas tu balik2 tgok ada dua bungkus...ishhh..kenapa bagi lebih ni???orang kalau nak bagi lebih bagi la lagi.....

ish2...xsuker la gini...tapi kalau dah rezki aku ok jer...hope2 esok dapat tiga la...hehhhehehe

11 comments:

apek poyo said...

wahahaha..melantak la sampai kembang...ekekek

ATikah Mustapa said...

apek:hahhaa..memang pun...bukan stakat kembang...aku pegi mintak lagi ngan mamak tu

missdora said...

best ! rindu nak gi kedai mamak kat semenanjung, Srawak xde.. :)

ct N honey said...

mungkin itu langkah pertama dia nak ngorat tak?..he..he..

ATikah Mustapa said...

missdora:ha..kalau rindu jom datang tnjung malim..bukan setakat mamak ada kat sini..tapi ali mamak pun ada

ATikah Mustapa said...

dora:hahahha...x maknaya nak mengurat ngan mamak..simpang la honey

Shukri Mohd Ali said...

eh...kedai mamak mana tu? nak beli kat situ jugak lar...

ATikah Mustapa said...

shukri:amboi2...ini dah lebih...saya sorang enough la...nak jugak ke??

akmal said...

bagus betul la mamak tu..ntah2,berkenan kot

ATikah Mustapa said...

akmal:eiii....tlonglah mamat ni...xnak la..mintak2 dijauhkan Tuhan

MAT said...

am bli nc grg pataya pun org bg 2 bukus gak. 1 bukusan tlur, 1 lg bukusan tapau. kdg2 dpt 3, tambah bukusan supik ghokghak kt luar skali

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List