SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

30.3.11

AKADEMI FANTASIA 2011

SALAM....

nampaknya demam akademi fantasia sudah bermula..masng2 berebut nak g interviu...sume pakat nak jadi penyanyi...sampai ada yang pengsan2 sbb interviu.eiiii...mak xsanggup nyah...baik mak jadi pnonton je...sebab aku tahu lau aku g interviu..pijak karpet merah je..dah kena halau sebab bawah periuk blanga,,(konon nak buat props)ahhaha...ok disini terdapat 12 eh//....16 peserta terbaru yang sah menjadi ahli akademi fantasia ke 9..jom layang...zassss....

Photobucket

pembetulan yer...empat dari bawah itu adalah anak beranak yang akan menjadi wakil asean untuk pertandingan menggubah baju melayu menjadi jubah wanita

4 comments:

abadi romeo said...

apasal gambar aku tak de..Astro ni pelupa betul la...

ATikah Mustapa said...

abadi:akkakaka..ko kan jadi jurumekap dia??luper ke???

cacing said...

aik patut muka cacing ada gak dalam tu.. haish.... dorang lupe la ni...

hit me at http://cacingpanas69.blogspot.com

ATikah Mustapa said...

amboi2 cacing...nak masuk jugak ke???nnti sy try g ngomong sama penerbit..jadi juruhias

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List