SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

13.3.11

BERHADAPAN DENGAN ORANG KURANG s********

salam...terkezut aku taw..

time pegi pekan nak beli barang dapur...

sedang asyik-asyik beli barang...aku dengar bunyi bising kat luar...

macam-macam keluar dari mulut dia..

B***t, G**A, B**i....semua ada weh....

aku nak keluar tak berani...duduk diam je kat dalam tu...

makin dekat makin dekat aku dengar suara dia....

aku berpaling...

YA ALLAh....YA ALLAH...aku memang putih tetiba muka aku.....xtahu nak kata apa....






ALLAH......dia tengok muka aku...aku terduduk menangis sosorang....kenapa aku??/kenapa datang kat aku???

weh ko...(dia tonyoh kepala aku)..

aku tengok mukanya...ya allah....orang kurang siuaman...


tikah....tikah.ko ni membuta sampai ke petang..xreti2 nak g masak ke???

OWH...orang kurang siuman rupenya..dalam MIMPI AKU

4 comments:

Alexandriana Alia said...

haha, tak dapat bayangkan kalau real. ekeke

ATikah Mustapa said...

hahhaha...dah tu kalau real nak suh org gila tu gi usik alia pulak

~LaDaYaNa~ said...

mung nie tikah berat nanang dh nie..mung mmpi ore gilo nie msti kes mung tgk ore gilo kat peke..hahaha

ATikah Mustapa said...

kakakkakka....padahal dia suko eda tgok orang tu...sexi u

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List