SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

13.3.11

BEST JUGA MENOREH






Salam..APA??ingat saye xpandai ke menoreh?see my leg la bro (penuh ngan kudis)...

well..ingat lagi masa small2 dulu..ikut nenek g menoreh...(skrunk nenek dah x dah...sedeynya)..best jugak menoreh.tapi letih sngat nak bgerak dari satu pokok ke satu pokok yang lain..

yang paling penting...masa tu kan aku small lagi...xpape lagi...nak seberang sungai...nenek aku bogelkan aku..takut baju basah (korang jangan pk pelik2 ek)...hehhehe..

yang paling pentng..2 pokok getah aku toreh dalam masa 2 jam..sebatang pokok sejam..(hebat tak aku).....

sekarang dah xbleh nak blaja..xorang nak mgaja aku menoreh...buat rugi je pokok getah terbiar gitu..sape nak ambik upah menoreh???angkat bontot hurry2...hehhehehe...

yang paling penting..aku dah ada pengalaman menoreh getah..bes wapun letih...



buah getah dia..
aku buat main *versi kelantan panggil belaga buah getah.*
kalau versi luar aper yer???jap aku d dewan bahasa n pustaka...tanya dia..

2 comments:

Cik Nathrah said...

wow! salute lah kat awk. pandai menoreh. leh jadi tokey getah ni. kayaaa! hehe

ATikah Mustapa said...

natrah:tq2...hehhee..biasalah orang kampung kena pandai benda2 gini..

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List