Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

28.3.11

PASAR SENI ATAU PASAR BEREHAT?

salam...ok untuk entry kali ini adalah bermotipkan ketidakpuasan hati saya kepada mereka yang suka menggunakan kerusi di ruangan menunggu di depan kaunter tiket untuk tujuan tidur dan sebagainya. Pada padangan saya sikap mereka ini hanya pentingkan diri sendiri. Malah ada juga orang kurang waras menggunakan tempat itu sebagai satu tempat untuk menjadikannya tempat tinggal dan sebgainya. di sini saya berkongsi beberapa moments yang sempat saya snap.






disini juga saya ada merakamkan satu mamat ni yang sedang asyik dengan tidurnya seolah-olah sperti tidur di Hotel 10 bintang...



*sedikit bising sbb bas bunyi kuat***

bukan niat untuk menjatuhkan maruah seseorang tetapi kadangkala kita perlu peka dengan keadaan sekeliling seperti dengan pihak yang bertanggungjawab dalam memastikan pandangan ini tidak menghalang ekonomi kita untuk terus meningkat naik. espe.dari aspek pelancongan..fikirkan dan slamat merenovate.

No comments:

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List