Photobucket

SaINg3

MARI PAKAT FOLOW

1 KLIKAN ANDA...PERTUNANGAN SAYA MAKIN HAMPIR

klik jika berani

1BLOGGER 1MALAYSIA

28.3.11

DUNIA WANITA NURULBANIAH



LAWA tak kontest ni punyer tuan??
kontest ni telah diilhamkan oleh gadis melayu yang bernama NURULBADIAH
kalau nak tahu more lanjut...klik je..

salam...hari ni rasa terpanggil nak try nasib masuk kontest ni..mana tahu kot2 ada rezeki aku ni...sebenarnya aku telah ditag oleh seorang hamba Allah yang aku rasakan seperti baru mengenalinya sedangkan perkenalan aku dengannnya hanya sekadar secara maya. Mungkin ini adalah satu anugerah Allah kepada umatnya supaya selalu menjalinkan hubungan baik dengan manusia lain terima kasih para-para...

ok...kat bawah ini adalah gambar saya dengan kawan-kawan baikku...



.:: Hidup ini seperti pemandangan kosong bak kata para-para.:.:
.:.: tapi pemandangan kosong itu jika diteliti bersama kawan baik kita.:.:
.:.: mampu mengimaginasikan pelbagai karakter..pelbagai watak dalam pemandangn itu.:.:
sehingga mampu menghasilkan satu pemandangan milik ilahi

.:.:.; pemandangan yang dipenuhi dengn warna-warni dunia.:.:.;

perhatian..
disini dengan perasaan tidak berdozer..
saya telah memilih..
jeng..jeng..jeng//


ya allah...mudah-mudahan berjaya..

fighting

1 comment:

Nurulbadiah Lai said...

dear

thanks 4 joining...

:)

wish u all de best..:))

done check urs

klik kalau berani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kite nak tunang..leh tlg support x??

My PoWEr RANgERS

My Blog List